Integritate

Strategia Naţională Anticorupţie (denumită în continuare SNA) 2016-2020, în corelare cu recomandările formulate de formatele internaţionale anticorupţie la care România este parte sau la care participă, a promovat schimbarea paradigmei în ceea ce priveşte abordarea strategică în acest domeniu. Astfel, SNA 2016-2020 a inclus obiective şi măsuri care să acţioneze asupra cauzelor mai profunde ale corupţiei, abordarea nefiind limitată la combaterea fenomenului. Documentul programatic a inclus măsuri care să vizeze prevenirea corupţiei, promovarea integrităţii organizaţionale, educaţia anticorupţie şi, nu în ultimul rând, recuperarea creanţelor generate de săvârşirea de infracţiuni.

Prezenta strategie a fost realizată în urma unui amplu proces de consultare cu sectorul public, dar şi cu societatea civilă şi mediul de afaceri din România. Astfel, SNA realizează o radiografie a manifestării fenomenului la nivel naţional, şi, corelativ, a capacităţii naţionale de răspuns şi prezintă o viziune integrată, armonizată inter-instituţional cu privire la misiunea şi obiectivele necesar a fi asumate de principalele instituţii cu responsabilităţi, cu obiective generale, specifice şi acţiuni principale, individualizate în funcţie de competenţele legale ale fiecărei instituţii şi specificul sectoarelor prioritare. SNA pune accent pe rafinarea mecanismelor de cooperare pentru obţinerea unor rezultate cât mai eficiente în promovarea integrităţii şi lupta împotriva corupţiei. Ca orizont de timp abordarea propusă vizează perioada 2021-2025.

PROGRAM

Program cu publicul

MARȚI și MIERCURI între orele 9, 00 - 12,00 ( depunere documente )
JOI între orele 9,00-12,00 ( eliberare documente )
Se păstrează obligativitatea depunerii documentațiilor astfel:
documentațiile de orice tip vor fi înregistrate dupa verificarea acestora de către consilierii de specialitate, ele fiind întăi depuse în format letric (pe hârtie) și apoi trimise identic în format digital.
1 exemplar digital și 1 exemplar letric (pe hârtie), identice, pentru a fi analizate. Comunicarea cu publicul se face:

online : email: contact@mail.djcsibiu.ro,
prin poștă, curierat

sau
telefonic: 0269-210113, Luni, Marți, Miercuri și Joi între orele 9,00 – 12,00
Consultările vor avea loc in zilele de Marți și Miercuri între orele 9,00 - 12,00, pe baza unei programări prealabile !
Plata avizelor se poate face:
- prin transfer bancar - în contul RO24TREZ57620E365000XXXX  Trezoreria Sibiu
CUI - 4240936
Direcția Județeană pentru Cultură Sibiu
cu menționarea numărului de aviz
sau
- la casieria instituției Marți , Miercuri, Joi între orele 9,00 – 12,00.

Powered by
Scriptics