Cereri

PROGRAM

Program cu publicul

MARȚI și MIERCURI între orele 9, 00 - 12,00 ( depunere documente )
JOI între orele 9,00-12,00 ( eliberare documente )
Se păstrează obligativitatea depunerii documentațiilor astfel:
documentațiile de orice tip vor fi înregistrate dupa verificarea acestora de către consilierii de specialitate, ele fiind întăi depuse în format letric (pe hârtie) și apoi trimise identic în format digital.
1 exemplar digital și 1 exemplar letric (pe hârtie), identice, pentru a fi analizate. Comunicarea cu publicul se face:

online : email: contact@mail.djcsibiu.ro,
prin poștă, curierat

sau
telefonic: 0269-210113, Luni, Marți, Miercuri și Joi între orele 9,00 – 12,00
Consultările vor avea loc in zilele de Marți și Miercuri între orele 9,00 - 12,00, pe baza unei programări prealabile !
Plata avizelor se poate face:
- prin transfer bancar - în contul RO24TREZ57620E365000XXXX  Trezoreria Sibiu
CUI - 4240936
Direcția Județeană pentru Cultură Sibiu
cu menționarea numărului de aviz
sau
- la casieria instituției Marți , Miercuri, Joi între orele 9,00 – 12,00.

Powered by
Scriptics